Niechcik Niechcik
1701
BLOG

Zamach, a zamach. Czyli zamach według eksperta dr Macieja Laska?

Niechcik Niechcik Polityka Obserwuj notkę 4

 

Katastrofa stanowiąca tajemnicę pańastwową

"W maju 2012 roku w Kazimierzu Dolnym odbyła się konferencja „Mechanika w lotnictwie”, zorganizowana przez Polskie Towarzystwo Mechaniki Teoretycznej i Stosowanej. Podczas tej konferencji dr Maciej Lasek >>> ten sam od badania Smoleńska! <<< przedstawił prezentację, w której omówił wyniki pracy magisterskiej wykonanej przez studenta Franciszka Grabowskiego. Praca Grabowskiego dotyczyła katastrofy w Gibraltarze, w której zginął premier polskiego rządu, gen. Władysław Sikorski.

Obliczenia wykonywane pod kierunkiem Laska przez Grabowskiego dowiodły, że przebieg lotu i upadku liberatora zgodny z zeznaniami pilota Eduarda Prchala, jedynego ocalonego z wypadku, był niemożliwy.

Inne dane wskazują, że już w 1943 r. wiedziano, że po wodowaniu tego typu samolotu załodze jest stosunkowo łatwo się uratować, a pasażerowie z reguły giną. Według Grabowskiego, pilot świadomie wykonał takie wodowanie. Oczywistym, chociaż nie wyrażonym wprost przez Laska wnioskiem z tych wyników jest uznanie, że Prchal był uczestnikiem spisku mającego na celu zabicie pasażerów. To dowód na słuszną tezę, która legła u rozpoczęcia śledztwa w 2008 r. Jest to paradoksalne.

Lasek odmawia i wyśmiewa możliwość zamachu w sprawie Smoleńska. A praca Grabowskiego i jego symulacja komputerowa kwestionuje oficjalne ustalenia rządowe komisji brytyjskiej i jeszcze na dodatek w rezultacie sugeruje, że doszło do swego rodzaju zamachu. / ... /

Córka płk. Andrzeja Mareckiego, który zginął w katastrofie lotniczej w Gibraltarze razem z Naczelnym Wodzem gen. Władysławem Sikorskim i 14 innymi osobami, domaga się wznowienia umorzonego pod koniec grudnia ub. roku przez prokuratorów IPN śledztwa w tej sprawie.

Nieoficjalnie dowiedziałem się, że T. Ciesielska ma mocne argumenty. /... / zaplanowano ekshumację w Gibraltarze Jana Gralewskiego. Trumna z jego szczątkami miała zostać przewieziona samolotem do Polski, i poddana dokładnym badaniom. Tak się jednak nie stało. Nie wiadomo, dlaczego nagle zablokowano ekshumację, a tym samym śledczy nie wyczerpał wszystkich środków dowodowych w prowadzonym postępowaniu. To duży błąd w sztuce. Nie można prowadzić rzetelnego śledztwa pomijając istotne czynności.Losy Jana Gralewskiego są najprawdopodobniej kluczem do rozwiązania zagadki dotyczącej okoliczności śmierci gen. Władysława Sikorskiego. Są trudności w określeniu okoliczności w jakich zginął Jan Gralewski. Badacz katastrofy Eugeniusz Niebelski uważa, że ciało Jana Gralewskiego z przestrzeloną głową zostało znalezione na pasie startowym. Podobnie pisze o okolicznościach śmierci Gralewskiego Tadeusz Kisielewski." / Źródło: wPolityce.pl (przejdź do strony drugiej)

 

o

No właśnie? Może w Smoleńsku, tak jak myślał Sikorski, lądowali i koło się urwało?

Co tak naprawdę wydarzyło się po katastrofie tego nie wiemy. Popatrzmy na pierwszą symulację katastrofy w Smoleńsku, wykonanej przez TVN24 z 10.04.10

WARTO TEŻ ZOBACZYĆ >> "Wieniec fali wybuchu" / Pomnik Smoleńsk

 http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=4434#.UvKXfZKd6gQ

 
Zanim powstał "Raport Millera" o przyczynach, jak dotąd "nieudowodnionej katastrofy Smoleńskiej", wydana została (03.2011) ksiażka, "fabularyzowana rekonstrukcja największej polskiej tragedii po II Wojnie Światowej" , pt.: "Smoleńsk. Zapis śmierci".A w książce tej znajdziemy taki fragment:
 
str. 62. Warszawa: 
"Zalewski, który tak bardzo wzbraniał się przed dzwonieniem do Klicha, w końcu musiał się z nim połączyć. Była 9.25.
- Panie ministrze, chciałem pana poinformować o katastrofienaszego wojskowego statku powietrznego. TU sto pięćdziesiąt cztery, który ...
- Tak, pośpieszył go Klich.
- ... prawdopodobnie rozbił się przed podejściem do lądowania na lotnisku Smoleńsk ... 
- Zapalił się czy nie? - spytał minister. Wyglądało na to, że musiał już z kimś wcześniej rozmawiać na ten temat.
- Z informacji otrzymanych od załogi Jaka wynika, że samolot się rozbił i nie doszło do zapalenia statku powietrznego. ... BOR i jego służby nie mogą tego na razie potwierdzić. Oni otrzymali informacje od policji rosyjskiej."

str. 63 "Centrum Ochrony Rządu, godzina 9.38.
- Halo - telefon odebrał dyżurny Tuszyński.
- Kąkolewski raz jeszcze - dyszał głos w słuchawce - Jestem już na miejscu. Sytuacja jest krytyczna. 
To nie wygląda na awaryjne lądowanie. Samolot jest roztrzaskany. Wygląda, że nikt nie przeżył."  <<< Zwróćmy uwagę, wcześniej musiała być mowa o "awaryjnym lądowaniu".Powstaje więc pytanie, co wydarzyło się w czsie pomiędzy informacją z Jaka-40 (str. 62),  a dojechaniem na miejsce tragedii Kąkolewskiego (str.63)
 
23 czerwca 2010 r. śp. RemigiuszMuś ponownie zeznawał w smoleńskim śledztwie. Pierwszy raz został przesłuchany już 10 kwietnia. W czerwcu podtrzymał wcześniejsze zeznania i dodał kilka faktów:Po wylądowaniu kontroler pochwalił nas : „maładiec, abarot 180 rulitie na stajaniu”. Następnie ustawiliśmy się na drodze kołowania równoległej do pasa 300 metrów od jej końca, blokując ją w ten sposób.    
 

Co ciekawe, w książce "Smoleńsk. Zapis śmierci" znajdziemy też fragment mówiący, że nasz TU-154 leciał nisko, tuż obok pasa lotniska .... i gdyby tak leciał dalej, uderzyłby w Jaka - 40. To by oznaczało, że do katastrofy w Smoleńsku doszło "na odlocie" tupolewa z nad lotniska, a nie na jego "dolocie" do lotniska. - Jaka jest prawda? (czytaj dalej na stronie następnej)

 

Każdy fakt można zmanipulować. Jeśli prawdą jest, co udowadnia Antoni Macierewicz i Zespół Parlamentarny w swoich raportach, że będąca częścią administracji rządowej "Komisja Millera" podaje nieprawdę, to można też założyć, że inne organa administracji rządowej, w tym prokuratura, nie podją prawdziwych faktów związanych z tragicznym wydarzeniem z 10.04.10, które miało miejsce w Smoleńsku.

Zastanówmy się co jest prawdą, a co manipulacją? Co może być, a co raczej nie jest prawdą? Dostęp do prawdy utrudniono, ale można dotrzeć do jej fragmentów, które w połączeniu z innymi mogą dać nam przybliżony obraz tego co mogło się wydarzyć. Zacznijmu od początku, czyli od czasu, bo czas jest najważniejszy. Wszystko dzieje się w określonym czasie i wszystko potrzebuje czasu.
 
1. Zapytajmy, o której godzinie doszło do katastrofy?

Już w tym pierwszym punkcie zaczynają się problemy z uzyskaniem bezspornych faktów. Nie ma nagrań z wylotu prezydenta w dniu 10.04.10, z Okęcia. Oficjalna godzina katastrofy zmieniła się w trakcie dochodzenia z 08.56 na 08.42.
 
Można więc zapytać jak naprawdę była godzina wylotu prezydenta i katastrofy samolotu z polską delegacją w Smoleńsku?

Oficjalny wylot samolotu       07.27
Oficjalna godzina katastrofy  08.42
Orientacyjny czas lotu          75 minut

Czy powyższe dane są prawdziwe, a raczej, czy można je podważyć? Czas przelotu (75 minut) trzeba przyjąć, że taki prawdopodobnie był. Warto o tym pamiętać. Zastanawiamy się czy godzina "dolotu" do Smoleńska (katastrofy) i wylotu z Warszawy są prawdziwe. Gdyby się udało udowodnić, że nie są, to wszystkie inne fakty są albo zmanipulowane, albo nieprawdziwe. A są, jeśli nie dowody, to poszlaki nato, że zmanipulowano godzinę, o której do katastrofy doszło. Warto zapytać, o której godzinie naprawdę rozbił się tupolew.

Michał Krzymowski,dziennikarz i komentator polityczny, specjalizujący się w zdobywaniu zakulisowych informacji ze szczytów władzy, orazMarcin Dzierżanowski,  dziennikarz "National Geograpchic", w swojej książce "SMOLEŃSK ZAPIS ŚMIERCI", którzy jak mówią dotarli do akt śledztwa, w na stronie na str. 8 piszą

 

"Jak-40 wylądował na Sewiernym czterdzieści minut wcześńiej, o 7.22. Gdy silniki tupolewa zamilkły, porucznik Artur Wosztyl, porucznik Rafał Kowaleczko i chorąży Remigiusz Muś, z załogi Jaka, siedzieli w kokpicie. W przeciwieństwie do Bahra i Wierzchołowskiego, słyszeli nie tylko ryk silnika, ale też trzy wybuchy, huk i trzask łamiących się drzew. ... - Chyba się rozbili - powiedział Wosztyl. ... Po chwili cała trójka - Wosztyl, Kowaleczko i Muś - była na zewnątrz. W ich stronę szedł mężczyzna w rosyjskim mundurze."

Jeśli faktycznie informacje zawarte w książce oparte są na faktach, warto wykorzystać zawarte w książce dane do potwierdzenia oficjalnie podawanych nam faktów. Warto tym bardziej, że książkę napisano przed upublicznieniem "Raportu Millera" i rewelacjami Zespołu Parlamentarnego Antoniego Macierewicza. Zwróćmy uwagę na ten fragment książki: 

"Jak-40 wylądował na Sewiernym czterdzieści minut wcześńiej, o 7.22. Gdy silniki tupolewa zamilkły, porucznik Artur Wosztyl, porucznik Rafał Kowaleczko i chorąży Remigiusz Muś, z załogi Jaka, siedzieli w kokpicie."

Z tego fragmentu książki można się domyślać, że "silniki tupolewa zamilkły" czterdzieści minut po 7.22 , czyli 7.22 + 40 minut = czas katastrofy = 08.02 

- Czy to możliwe? może to pomyłka? Oficjalny czas katastrofy to 08.42 

Aby się upewnić, należałoby sprawdzić prokuratorskie akta sprawy, czy jest tam zeznanie "opiewające na tą godzinę", lub szukać potwierdzenia w innych źródłach. - Czy takie są? 

Okazuje się, że godzinę 08.02, można potwierdzić w innych źródłach. 
 

Na YouTube powyżej począwszy od 9 minnuty 32 sekundy nagrania redaktor TVN24 mówi: 

"Wiadomość sprzed chwili dosłownie, mamy informacje, bardzo ogólne o tym, że były kłopoty z lądowaniem prezydenckiego samolotu Jak czterdziesty, na lotnisku w Smoleńsku. Polska delegacja z osobami, które wspólnie z Panem Prezydentem leciały do lasu katyńskiego na obchody siedemdziesiątej rocznicy zbrodni katyńskiej wyleciały z Polski o godzinie 6.50. 

Nieoficjalny wylot samolotu       06.50
Orientacyjny czas lotu          75 minut
Szacunkowa godzina katastrofy  08.05

"Pech chciał" że mamy szacunkowy czas katastrofy "potwierdzony" w dwuch niezależnych źródłach, znacząco odbiegający od oficjalnego czasu katastrofy. Różnica wynosi aż / około 37 minut.

.... i tutaj mała dygresja. W pierwotnie głoszonej wersji wydarzeń, tupolew miał podchodzić do lądowania 3-4 razy. Nie wiem, dlaczego mówiono, że podchodził do lądowania aż tyle razy, ale jedno jest pewne. Tylokrotne "lądowanie" uzasadniałoby stratę czasu, te około 37 minut, pomiędzy wcześniejszym wylotem i "opóźnioną katastrofą". Ostatecznie, oficjalnie, to prezydent spóźnił się na Okęcie, tylko nie ma żadnych nagrań z wylotu prezydenta z Okęcia. Nie ma nagrań, więc nie ma dowodów, o której godzinie faktycznie wylot z Okęcia nastąpił? 

Co ciekawe, na tym samym YouTube powyżej, w 5 minucie 10 sekundzie nagrania mamy relację TVP1 i redaktora Pawła Prusa z Lasu Katyńskiego. 

Na nagraniu powiewają flagi, polska i rosyjska, a do flag przyczepione są czarne wstęgi. Wstęgi takie, zwyczajowo, przyczepia się do flag na znak żałoby. Czas wyświetlany na ekranie to 08:01. 

Powstaje pytanie, dlaczego te "zwyczajowe wstążki" o 08:01 były już przyczepione do tych flag, a konkretniej, czy przyczepiono je do nich na znak żałoby po katastrofie, która przecież miała mieć miejsce dopiero o 08:42.

Gdyby się okazało, że wstążki przyczepiono do flag na znak żałoby po katastrofie, znaczyłoby to, że do katastrofy doszło przed 08:01.

Jeśli, z kolei, do katastrofy doszło przed 08:01, to co działo się na lotnisku w Smoleńsku między godziną 08:01, a pficjalnym czasem katastrofy, czyli 08:42? 

W zwiazku z tym, powstaje też następne pytanie: Dlaczego media nie pokazywały nam relacji w czasie rzeczywistym, tylko z kilkudziesięciominutowym "poślizgiem"?

Bez wyjaśnienia tego wątku, jakiekolwiek badania i spory Komisji Laska z Zespołem Macierewicza, o "kąt natarcia skrzydła na pancerną brzozę" i "geometrię skrzydeł tupolewa",  są co najmniej przedwczesne. - Dlaczego? Bo jeśli oficjalny czas katastrofy został sfałszowany, to wszystkie inne dane, też mogą być fałszywe. Poniżej symulacja rosyjskiej agencji informacyjnej RAI Novosti ( słychać, jak mówią o awarii tupolewa )
 
 
     
Na następnej stronie >>> Niezależny odczyt zapisów ostatnich sekund rozmów w TU-154M

3.02 17:34Odsłon: 6954>>>  http://kameleon.salon24.pl/565394,tu-154m-zapisy-rozmow

Tu 154M-zapisy rozmów

Jakie informacje zawierają zapisy dżwiękowe z kabiny pilotów Tu154M Nr 101,który uległ katastrofie pod Smoleńskiem 10.04.2010 roku?vDo tej pory przedstawiono opinii publicznej 3 wersje stenogramów-Maku (wersja nr.1), Millera i Instytutu Sehna. Wszystkie trzy wskazują na winę pilotów, naciski, złą współpracę załogi, błędy w pilotażu.Tylko czy aby na pewno tak było?

Analizą zapisu dżwiękowego z kabiny pilotów Tu 154M zajęłam się ponad 3 lata temu,do analizy tej posłużył mi zapis dżwiękowy z konferencji Maku (wersja oryginalna) - z około ostatnich 20 minut lotu.Można zapytać, dlaczego tym sie zajęłam i po co to robię? Tylko i wyłącznie dla poznania prawdy. Chcę przedstawić tu wyniki mojej dotychczasowej pracy, stenogram ma charakter wyłącznie poglądowy i porównawczy. Wynika z niego jednoznacznie,że w ciągu ostatnich 20 minut tego feralnego lotu samolot miał awarie,jedna po drugiej, co zmienia diametralnie cały kontekst sytuacyjny i położenie w jakim znalazła się załoga . Co dziwne, z zapisu dżwiękowego wynika, że były awarie, a z polskiej skrzynki ATM-QAR i z opublikowanych stenogramów, że awarii nie było .....Czyżby strona polska i rosyjska próbowały coś ukryć ...? Ciekawe, co zawiera cały zapis dżwiękowy ze skrzynki MARS-BM ?

 
Czas według zapisu czasu Maku, (N)-wypowiedzi niezrozumiałe, (T)-wypowiedzi z tła

10:22:01/02-(N)

10:22:08-Nieraz (lub-Teraz) ostrzegali.

10:22:11-Polish Air-Force 1-0-1(one-zero-one) (N) Moscow-Control one key this(N) goodbye.

10:22:19- 1-2 (one-two) my steper (N).

10:22:29-Nie spadniesz dzisiaj.

10:22:31-Słucham?

10:22:31/32-Nie spadniemy.

10:22:32-(N)

10:22:34-(N) Moscow-Control,Polish Air-Force 1-0-1(one-zero-one) key 0-1 (zero-one),I thrue the say the

steper 300(three hundred) meters (N) over Askil (N).

10:22:34/35-(N)

10:22:35 - NAKŁADA SIĘ DRUGA WYPOWIEDŻ- (N)

10:22:38-(N)

10:22:40-Mamy gazy.

10:22:41-(N)

10:22:43-Niskich?

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKÓW

10:22:45-Nadaj im.

10:22:46-Ale nam troszeczkę zostało.

10:22:47/48-Pasadu maskowskoj (N) eta obniżenie tumanow i tor Tu prikazan i sam wierch,Karsarz z (N) god,

eto on diełał(lub-zdiełał).

10:22:54-Tam był Staszek?

10:22:55-Nadają już .-(T)-głos kobiety

10:23:00-Weż to odstaw.

10:23:01-Najpierw pytałem ich o ten Witebsk.NAKŁADA SIĘ DRUGA WYPOWIEDŻ

10:23:02-Pod nami teraz jest.

10:23:04-Czytaj z kart bliższych.

10:23:05-To trzeba polecieć do Rosji.

10:23:08-Dobra chłopaki.

10:23:10-Kurwa,co tam jest?

10:23:11- Sześćdziesiąta trzecia (63) tak?

10:23:12-Nie wiem.

10:23:13- 3600 (trzy tysiące sześćset) metrów?

10:23:15-Dobra dacie se radę (N)?

10:23:16-I jedziesz po rusku?

10:23:17-Idę sprawdzić.

10:23:18-O,to będzie wyzwanie.

10:23:19-Co to tak puknęło?-(T)-głos męski

10:23:21-To jest?

10:23:22- Tam lecimy..

10:23:23-Tak.

10:23:24-Jezu..

10:23:26-Pamiętaj w metrach.

10:23:27-Przepraszam..?

10:23:30-Spod Warszawy z Polski trzeba mieć nawigację.

10:23:33/34-A, polskij 1-0-1(adin-nol-adin) Karsarz atwietił.

10:23:39/40- (N) zniżajem,wsio (N).

10:23:47-(N) 1-0-1(one-zero-one),astatok topliwa,topliwa skolko u was?

10:23:53-Niech nie wiedzą.-(T)-głos męski

10:23:55- Astałoś adinatcat(11) ton.

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKA

10:23:58- Siedem-osiem (7-8).

10:23:59-Wylać?

SYGNAŁ DŻWIĘKOWY

10:24:01-A zapasnoj aerodrom u was kakoje?

10:24:03/04-Witebsk.

10:24:04-Mińsk jeszcze.

10:24:08-Witebsk,Mińsk prawilno?

10:24:10/11-Prawilno,poniał.

10:24:11/12-(N)

10:24:13- Osiem-zero(8-0)

10:24:14-Wylać!

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKA

10:24:15-Już.

10:24:16-Chłopaki Rafał z tej strony przejdżcie na 1-2-3-4-5(lub-1-2-3-6).

10:24:21-(N)

10:24:22-Coście się naradzili?

10:24:23- A Papa-Liot ,szto 1-2-0-1(one-two-zero-one) na Korsarze tuman,widimost 400(czietyriesta)metrow.

10:24:24-Arek ,ty gadaj ja przejdę.

10:24:33-Ja poniał.

10:24:34-Ster pozostaw w (N)-starszy męski głos

10:24:37-Artur?

10:24:40-Na Korsarze tuman,widimost 400(czietyriesta) metrow,4-0-0(four-zero-zero) meters.

10:24:48-Artur?

10:24:49-Jestem.

10:24:49/50-Więcej kasiory (N)-(T)-głos męski

10:24:50-No witamy ciebie serdecznie,wiesz co,ogólnie rzecz biorąc to pizda tutaj jest.Yyy....widać jakieś

czterysta(400) metrów około i na nasz gust podstawy są poniżej pięćdziesięciu(50) metrów grubo.

NAKŁADAJĄ SIĘ INNE WYPOWIEDZI Z TŁA(KORSPONDENCJA RADIOWA)-OD 10:24:52-DO -10:25:30

10:25:02/03-Zaraz tam pogotowie przyjedzie..-(T)-głos męski

10:25:04/05- A wyście wylądowali już?

10:25:06-(N)

10:25:06/07- No nam się udało tak w ostatniej chwili wylądować.No natomiast powiem szczerze, że możecie

spróbować jak najbardziej,bo Apmy są,yyy..bramkę zrobili,także możecie spróbować,ale jeżeli wam się nie uda

za drugim razem,to proponuję wam lecieć na przykład do Moskwy,albo..
 
10:25:23/24-Gdzie się da.

10:25:25- No dobra,spróbujemy tam dojść.

10:25:27-Na razie,heja.

10:25:28/29- No na razie Remek.

10:25:30-(N) piatsot(500).

10:25:32-(N)

10:25:33/34-(N)

10:25:37-(N)

10:25:38-Mały gazik?

10:25:39- Tysiąc pięćset (1500) ile powiedziałem?

10:25:41/42- Czterdzieści dziewięć (49).

10:25:44-Spoko.

10:25:48-(N)

10:25:49-(N)

10:25:50- Uszczelkę ci czyszczą.

10:25:51-Co?

10:25:51/52-Areczku! Artur mówi tak,na jego gust to czterysta(400) widać i sto(100) metrów podstawy.

10:25:58-Ile?

10:25:59-Czterysta(400) metrów widać i sto (100) metrów podstawy,nie da rady.

10:26:04- Oni (N).

10:26:06- Nie im się udało.

10:26:08-Mówili też,że że jak za drugim razem,to gdzie by było?

10:26:11- Pozwolenie?-(T)-starszy męski głos

10:26:13/14- Nie mam.

10:26:17- Mówię szczerze wyszła mgła,w tej chwili,w tych warunkach które są obecnie nie damy rady usiąść.

Spróbujemy podejść,zrobimy jedno zajście,ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie.Także proszę przejść

przekazać ludziom,co będziemy robili.

10:26:36-(N)

10:26:38-Paliwa nam tak dużo nie starczy,żeby wisieć.

10:26:42-(N)

10:26:43/44-No to mamy problem.

10:26:45-Możemy pół godziny powisieć i odlecieć na zapasowe.

10:26:48-(N)

10:26:50-(N)

10:26:51/52-(N)

10:26:56-(N)

10:27:03-Do ilu schodzimy?

10:27:05-(N) z sześciuset(600)?

10:27:06-Tysiąc jeden(1001).

10:27:07-Ciąg tych samych usterek (N)-(T)-starszy męski głos

10:27:08/09-(N)

10:27:11- Ile?

10:27:13- Siedem-cztery-pięć (7-4-5).

10:27:15/16-Ale strasznie.

10:27:18- Siedem-cztery-pięć (7-4-5) tak?

10:27:19- Dwa(2) stopnie siedem-cztery-pięć(7-4-5).

10:27:21-Dwa(2) stopnie.

10:27:24-Dwa (2) stopnie siedem-cztery-pięć(7-4-5),Jezu kochany..

10:27:32-Kurwa w puch!

10:27:33- I nie da się tu ziemi zobaczyć?!

10:27:34/35-Kurwa!

10:27:36-(N)

10:27:39/40-Yyyy....-przerażenie-głos młodej kobiety

10:27:46-Idę ja sprawdzę siódemkę(7).

10:27:50-Ale ja nie wiem, czy oni będą ten...czy oni jeszcze będą..

10:27:52/53- Dobra czekaj..

10:27:56-Artur,jesteś tam jeszcze?

10:27:58-Cześć,w tej chwili dawać w bok,kurs nie wiem skąd go masz...-(Radio-dziwny męski głos)

10:28:02-(N)

10:28:04-...a leży wbrew mi.-(Radio-ten sam dziwny głos,co w 10:27:58)

10:28:06-Jestem Remek.

10:28:08-A Remuś,co to znaczy?A można wiedzieć grube te chmury są?

10:28:17-Siedem-pięć(7-5) aktywizacja!(lub- dywizacja!)-(T)-starszy męski głos

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKÓW

10:28:19 - Steper..

10:28:20/21-  Znów czadzi?

10:28:22 - Kurwa czadzi..

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKÓW

10:28:33 - Będzie dobrze.
 
10:28:38-Co tam kurwa z silnikiem się stało?! - (T) -  głos młodej kobiety

10:28:41- Zdechł?

10:28:42/43 - Musi wytrzymać.

10:28:44 - Dziewięć-dziewięć(9-9)...

10:28:45 - Zdechł.

10:28:47- Około czterysta (400) , pięćset(500) metrów.

10:28:55 - Ale to grubość?

10:28:57/58 - (N)

10:29:01-Jesteś tam?

10:29:03- Ale grubość tych chmur czterysta(400)pięćset (500)metrów?

10:29:08/09-Z tego co pamiętamy na pięciuset(500) metrach jeszcze byliśmy nad chmurami.

10:29:13-A na pięciuset(500) metrach nad chmurami.Dobra,dobra dzięki.

10:29:17-I jeszcze jedno,Apmy są oddalone od progu pasa jakieś dwieście (200) metrów.

10:29:25-Dzięki.

10:29:27-Apmy rozstawili,od progu pasa dwieście (200) metrów.

10:29:32-Czytaj w sumie z kart wszystkich.-starszy męski głos

10:29:35-A Rosjanie już przyle..przylecieli?

10:29:38-(N) stu(100) pozostało.-(T)-męski głos

10:29:40-Ił dwa razy odchodził i chyba gdzieś odlecieli.

10:29:44-Podobnie.

SYGNAŁ DŻWIĘKOWY

10:29:46-Słyszałeś?

10:29:47-Tak.

10:29:48-Kto tam jest?

SYGNAŁ DŻWIĘKOWY

10:29:51-U ciebie też?

10:29:52-Ratuj...(N)!-(Radio?)-dziwny męski głos

10:29:54-Nagraj mi (N) do takiego człowieka,co (N) dryndnąć (N).

10:29:57-Tak (N).

10:29:58-On mówił..(lub-mówi).

10:29:59-Poczekaj sekundę.

10:30:00-Dziewięć-dziewięć-trzy(993)-siedem-cztery-pięć(745).

10:30:02-Yyy...niestety nie mamy.

10:30:04-Kurs lądowania był ustawiony.

10:30:06-Zapędzili cię do Ruskich..

10:30:07-Arek,tam chodż!

10:30:09-Żle ustawiony..

10:30:10-Czekaj..przygotowany..

10:30:10/11-Będziecie się tak kręcić?-(T)-starszy męski głos

10:30:11-(N) nastrojone..

10:30:12/13-Piątka przecina automat (N)!

10:30:15-A,polskij 1-0-1(adin-nol-adin) pa dawlieniu 7-4-5(siem-czietyrie-piat),zniżenie 500(piatsot).

10:30:22-Pa dawlieniu.

10:30:23-Jest (N).

10:30:24-Siedem-osiem(7-8).

10:30:25-(N)

10:30:26-Robercik,co taki smutny?

10:30:27-A polskij 1-0-1(adin-nol-adin) kurs 79(siemdiesiat diewiat).

10:30:31/32-Co się stawiasz chłopcze?-starszy męski głos

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKA

10:30:33-Nagły spadek..(N)

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKA

10:30:38-Siemdiesiat diewiat(79)-(T)-starszy męski głos

10:30:39-Co tak stoisz?Coś przestawiliście?

10:30:40/41-Dostaliście zgodę?

10:30:41-Tak.

10:30:43-Do trzy-sześć(3-6).

10:30:44-Małe zawleczki daj.

10:30:45-Najgorsze tak,tu jest dziura..

10:30:47-Arku naprawimy to?

10:30:48-....tu są chmury i wyszła mgła.

10:30:50/51-Musicie mieć z dołu zgodę,w tej chwili lecimy bez nich.-starszy męski głos

10:30:53-No i co?

10:30:54-Że masz taką przeszłość.

10:30:55/56-Że wiecznie pędzę.

10:30:57-Czy kiedyś ktoś cię jebnął?-(T)-męski głos

10:30:58/59-Wy wiecie,że tak jest..-starszy męski głos

10:31:00-Dobra.

10:31:01-Yyy...

10:31:01/02-Piątka,szóstka automat ciągu.

10:31:04-Jak każdy masz zajoba.

10:31:06/07-Dobra przepraszam cię(N).

10:31:07/08-Dacie se radę tam?

10:31:08/09-Nie wiem właśnie.

10:31:09/10-Jak stary tu leci tak się nie odzywaj.

10:31:11-(N)

10:31:12-Dziękuję,karta zakończona.

10:31:21-(N)

10:31:22-Załącz.

10:31:22/23-(N)

10:31:23-(N) mili od centralnej.

10:31:29-Apmy świecą już (N).

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKA

10:31:50/51-Tutaj jest pięknie z tej strony.

10:31:55-Tak a (N).

10:31:57-Lepiej jak się śpiewa.

10:31:58-Wy 1-0-1(adin-nol-adin) ja Korsarz .

10:32:01-Arek spróbuj teraz.

10:32:03- 500(piatsot) metrow zaniali?

10:32:06-Paka niet.

10:32:07-Steper czadzi.

10:32:12/13-(N) mi system!

10:32:14-Ma rację.

10:32:15-(N)

10:32:16-No to chudziutko!

10:32:17-Ja go kurwa pierdolę!Pierdolę go!-(T)-męski głos

10:32:27-Wierzy w was?-(T)-głos młodej kobiety

10:32:29/30-Idą już ku ziemi!-(T)-głos kobiety

10:32:43-Tam się dymi!-(T)-głos kobiety

10:32:56-Bez kombinowania.W przypadku nieudanego podejścia odchodzimy w automacie.-starszy męski głos

10:32:59-W automacie..

10:33:01/02-Damy radę odejść w ręcznym jak ci powiem?

10:33:03/04-Nie wiem właśnie.

10:33:13-(N)

10:33:15-A dolina Śmiediwe(lub-Świedmie,lub-Świedwie)?-głos starszej kobiety

10:33:17-Nie.

10:33:18-Nie.

10:33:19/20-Tym czadem wytrują nas.-(T)-głos kobiety

10:33:20/21-Jak w czadowni.-(T)-męski głos

10:33:23/24-Paliwo?

10:33:25-Aktualnie mamy dwanaście (12) ton.

10:33:27/28-Wylać!

10:33:30-Dwieście (200) metrów.

10:33:31-Na lewo?-starszy męski głos

10:33:33-Jezu kochany..-(T)-głos męski

10:33:40-Wy 1-0-1(adin-nol-adin) wysota 500( piatsot)?

10:33:45-(N)

10:33:46- Mamy (N).

10:33:47-Poniał.

10:33:50-Pali się!Zróbcie przejście!-(T)-głos męski

10:33:54-Co tu jest?

10:33:55-Nie wiem.

10:33:57/58-Idą gazy do środka!

10:34:00-Z lewego?

10:34:01-Silnik odpadł?

10:34:04-(N)-(T)-głos młodej kobiety

10:34:08-Siedem-zero(7-0).

10:34:09-Siedem-zero(7-0).

10:34:18-Mamy gazy.

10:34:19-Siedem-zero(7-0) ustawione,gazy odblokowane.

10:34:21-Odblokowane.-starszy męski głos

10:34:23-I automat(N).

10:34:28-Czterysta(400) redukuję.

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKA

10:34:33-Jest czterysta(400).

10:34:34-Proszę dalej.-starszy męski głos

10:34:35-Trzy-osiem-zero(3-8-0).

10:34:37-Jezu kochany-(T)-głos męski

10:34:39-Popatrz tam.
 
ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKA

10:34:44-Zezwolenie.

SYGNAŁ DŻWIĘKOWY

10:34:47-Trzy-sześć(3-6)..

10:34:51-Wy 1-0-1(adin-nol-adin) 500(piatsot) zaniali?

10:34:54/55-Atensyt.

10:34:57-500(piatsot) metrow,na wojennom aerodromie pasadku asuscziestwiali?

CIĄGŁY SYGNAŁ W TLE.....

10:35:03-Tak.

10:35:05-Prożektora po diennomy,z liewa,z prawa,z nacziała pałasy.

10:35:11/12-Poniał.

10:35:12/13-Powiedz im,że już (N) jest.-(T)-głos kobiety

10:35:13/14-Powiedz im.-(T)-głos męski

10:35:15-1-0-1(adin-nol-adin) wypołniajtie trieti(3) radialnaja 19(diewiatnatcat).

10:35:20-Przyganiajcie z Moskwy..-(T)-głos męski

10:35:21/22-Trzy-trzy-zero(3-3-0)?

10:35:23-A polskij 1o1(sto adin) i od 100(sto) metrow byt gotowom k uchodu na wtaroj krug.

10:35:30-Tak toczno.

10:35:39/40-(N)!-(T)-głos kobiety

10:35:41-(N)..dka może nadajcie komuś.

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKA

10:35:47-Cztery-trzydzieści...(4-30..)-starszy męski głos

10:35:48/49-Wstawcie drugi.

10:35:49/50-Może ty...-nucenie-głos młodej kobiety

10:35:51-Kurwa!-(T)-głos męski

10:35:59-Załącz mi siedem(7) mil od osi.

10:36:25-Trzy-trzy-zero(3-3-0) redukuję.

10:36:34-Artur idżcie tam z tyłu.

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKÓW

..........KONIEC CIĄGŁEGO SYGNAŁU W TLE

10:36:35-Zobaczyć?

10:36:36/37-W tej chwili.

KASŁANIE KOBIETY

10:36:38-Chyba (N) mi dali.

10:36:39/40-Dlatego się nie znasz.

10:36:41-Zabrać go.

10:36:41/42-Kurwa!

10:36:44-Chcecie do wora?-dziwny starszy męski głos

10:36:46-Ale szpaner.

10:36:48-(N)

10:36:51-Pytałem go.

10:36:52-No?

10:36:53-Uszczelnia.

10:36:53/54-No widzisz?-starszy męski głos

10:36:56-Szczery klopsik.

10:37:01-Arek,teraz widać dwieście(200).

10:37:04-Lot w normie.

10:37:19-Trzy(3) mile od osi?

10:37:24-Porwą cię tylko z Serbii.(Radio)-głos męski

10:37:26-Zapadnie na pamięć ci to.(Radio)-głos męski

10:37:38-A tu jest inna rzecz..?-zdziwienie,starszy głos męski

10:37:39/40-(N)

10:37:44-Arek,co widać?

10:38:01-Wkurwi się,jeszcze jebną mi zapas kurwa.

10:38:10/11-(N)

10:38:15-Ja to mam wdupie!Ja nie będę(N)!-(T)-głos męski

10:38:20-Wymienili to?-starszy męski głos

10:21/22-Uszczelka się podtlenia.

KASŁANIE KOBIETY

10:38:35-Suka leży w wejściu.

10:38:36-Co?

10:38:37-Suka ścierwo kiepskie,zobacz.

SYGNAŁ DŻWIĘKOWY

KASŁANIE KOBIETY

10:38:42-Pomóżcie mi!(N) tam się palą!-(T)głos kobiety

KASŁANIE TŁUMU LUDZI

10:38:49-(N) trzydzieści sześć(36),mamy w bok(N).

10:38:52/53-(N)-(T)-głos kobiety

10:38:56-Paliwo będę rzucał.

10:38:56/57-Już.

10:38:58-Gadasz i nic(N).

10:39:00-Zmiana dupy! Fit! Fit! (dwa gwizdnięcia)  -  starszy męski głos
 
10:39:02-Ja widzę to..-starszy męski głos

10:39:03/04-Ustawienie mamy metrowe.

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKA

10:39:07-Mechanizacja skrzydeł...-starszy męski głos

10:39:08-Ale skurwiel.-(T)-męski głos

10:39:09-(N) wieriemieni do schoda glisady?

10:39:11-Chce być przychylny..

10:39:12/13-Świrus jesteś.

10:39:14/15-Jak w stodole.-starszy męski głos

10:39:15/16-(N)

10:39:16/17-(N)

10:39:18-(N)

10:39:18/19-(N)

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKÓW

10:39:21-Samej dupy nie spuszczą.-(T)-głos męski

10:39:22-Podwozie.

10:39:23-(N) aby (N) podprowadzić go.

10:39:26-Sterowanie przednim podwoziem.-starszy męski głos

10:39:27-(N)

10:39:29-Dziekuję,karta zakończona.

10:39:30/31-Wosiem(8) na kursie,glisadie.

10:39:34-Aby tak dalej chłopaki.(Radio)

10:39:35-Bort z lewej.(Radio)

10:39:38-Komandos w robocie.(Radio)

10:39:40-My tu już swoje mamy.

10:39:41-Pasadka dopołnitielno 120-3 (sto- dwadcat- tri) metra.

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKÓW

10:39:45-Przestało?

10:39:46/47-Dowiesz się.-starszy głos męski

10:39:50-(N) na kursie,glisadie (N).

10:39:58-Czterysta (400)metrów.

10:40:02/03-Poczekaj.

10:40:05-Pali się..(N)-(T)-głos męski

10:40:07-TERRAIN A HEAD!

10:40:09/10-Tam są z Tweru,czekają już jak to będzie.-(T)- męski głos

10:40:12-Abyś wyczuł.

10:40:14-Czietyrie(4) na kursie,glisadie.

10:40:17-Tak już wyczułem.

10:40:19-Mało zostało?

10:40:20-Trzysta(300).

10:40:20/23-Ale lecieć w taką mgłę?-(T)-męski głos

10:40:23-Jest ciśnienie,(N)?-(T)-męski głos

10:40:23/24-Wierzcie mi to Rosja.-(T)-męski głos

10:40:26-Dwieście pięćdziesiąt(250).-starszy męski głos

10:40:27-Tri(3) na kursie,glisadie.

10:40:31/32-Fary wkliuczitie.

10:40:32/33-TERRAIN A HEAD!

10:40:33-Dwieście(200).

10:40:33/34-Poczekaj.

10:40:34-Wsio.

ODGŁOS PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKA

10:40:37/38-Sto pięćdziesiąt(150).-starszy męski głos

10:40:39-Dwa(2) na kursie,glisadie.

10:40:39/40-TERRAIN A HEAD!

TERRAIN A HEAD!

10:40:39/42-O cholera!

10:40:39/43-Co jest?-(T)-głos młodej kobiety

10:40:43-PULL UP!

PULL UP!

PULLUP!

PULL UP!

TERRAIN A HEAD!

TERRAIN A HEAD!

10:40:48-Za oryginalnie..

10:40:49/50-Dziewięćset osiemdziesiąt(980).

PULL UP!

PULL UP!(ALARM TEN TRWA DO KOŃCA ZAPISU)

10:40:51-Odchodzimy!

SYGNAŁ DŻWIĘKOWY CIĄGŁY

-Siedemdziesiąt(70)!

-Sześćdziesiąt(60)!

-Pięćdziesiąt (50)!

-Czterdzieści(40)!

-Trzydzieści(30)!

-Dwadzieścia(20)...!

10:40:52/53-Gorizont 101(sto adin)!

10:40:55-Kontrol...

10:40:55/56-....tu jest blok!

ODGŁOS NERWOWEGO PRZEŁĄCZANIA PRZEŁĄCZNIKÓW

10:41:01-Kurwa mać!

10:41:02/03-Aaaa...!Kurwa!

KONIEC ZAPISU

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Niechcik
O mnie Niechcik

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Swoimi notkami ściągnąłem z wizji "spoty Tuska". . . W rewanżu cenzura "ściągnęła Niechcika" ! ! ! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . "Merkel, i instrukcja' dla (nie) rządu Tuska . . . . . . . . . . "Nie, Panowie ! Tutaj to nie zagra ! . . . . . . . . . . To nie "akordeon dziadka z Wermachtu" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . NOTA CENZORSKA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aby uzyskać dostęp do . . . . . . . . . . . . . "Medytacji red. Niechcika" i treści notek na . . . . www.niechcik.salon24.pl wejdź na www.salon24.pl , lub kliknij na logo Salon24 w lewym górnym rogu, . . . . i na dole strony, w lewym dolnym rogu . . . . . . . . . . . . . . nad "Kalendarzem postów" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . WYŁĄCZ FILTR . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . STOP CENZURZE ! ! ! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . "Nie, Panowie ! Tutaj to nie zagra ! <> To nie "akordeon dziadka z Wermachtu" . <> NA CZERWONO 1347 głosy 93,02% <> NA ZIELONO 101 głosów 6,98% <> Tak wizytę Tuska w Elblągu oceniają internauci portalu Wp.pl w artykule pt.<> Wizyta Donalda Tuska w Elblągu: "Panie premierze, państwo krzywdzi ludzi" <> Pozostaje do ustalenia, co znaczy kolor zielony, a co czerwony. <> "Baraniejesz" ? <> Czy "nie pójście" zwolenników Platformy do wyborów (gatunek na wymarciu) , jest jedyną nadzieją Platformy na zwycięstwo wyborcze? <> PODAJ DALEJ / SKORZYSTAJ Z NOTY CENZORSKIEJ

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka